måndag 15 mars 2010

Andra hand framför första

Det blev andra hand. Vi vann två auktioner av samma säljare så frakten blir billigare. Jag tänker kolla tradera då och då under året så kan vi förhoppningsvis fixa ihop ett blandpaket med duplo till Melvin i födelsedagspresent eller julklapp. Fördelen med att shoppa via nätet är också att man slipper trängas i butiker, det avskyr jag. Men en butik jag absolut kommer att besöka är Kids & Co Bazar, en second hand-butik med barnkläder, leksaker och prylar.

Jag har gått med i yourmail för att få reklam till mailen istället för pappersreklam i postlådan. Tyvärr har jag ännu inte fått någon Ingen Reklam tack-skylt ännu men jag hoppas den kommer. Det blir väldigt mycket pappersreklam som bara går direkt till återvinningen, jobbigt för både brevbäraren och mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar